::Blog ini ditaja oleh::

Assalamualaikum @ Selamat Datang!
Sudah menunaikan kewajipan anda?
Selamat membaca! Jangan lupa tinggalkan komen. :)

***

Adakah anda tahu?
Setiap komen anda akan membantu saya untuk:

1. Tidak syok sendiri.
2. Melakukan penambah baikan.
3. Memberi semangat untuk terus berkarya.

Jadi apa lagi? Berilah sepatah dua kritikan untuk saya terus menulis. (^^,)v

::aku_dia's current status::

04.05.2016

Mencari momentum untuk menulis.

Anda masih boleh membeli Bidadari daripada saya. :)
Boleh pm saya di facebook Hannah Dhaniyah.
Atau hantarkan e-mail ke aku_dia1911[at]yahoo[dot]com ^_^

25 June 2012

!! RALAT !!


Assalamualaikum wbt.
Mujurlah baru-baru ni ada yang bertanya tentang hadis yang saya selitkan dalam SAU, dan barulah saya tersedar saya tersalah taip nama nabi di dalam manuskrip.
Boleh rujuk page 570 line 1, Nabi Musa, mohon ditukar kepada Nabi Daud a.s.
Banyak sungguh kesilapan saya. Maaf ya! >.<


2 comments:

sAkEeNa said...

i've read about this before..mula mmg rasa xbtul..tpi.."eh! maybe aku yg tersalah tgk.." hihi...xpe..awak dah btulkan kat sini...inshaALLAH..org akan faham... :)

Aziela said...

Basically memang faham itu typo. Anyway, akak ada buat review pasal novel nie. Thumbs up to you.