::Blog ini ditaja oleh::

Assalamualaikum @ Selamat Datang!
Sudah menunaikan kewajipan anda?
Selamat membaca! Jangan lupa tinggalkan komen. :)

***

Adakah anda tahu?
Setiap komen anda akan membantu saya untuk:

1. Tidak syok sendiri.
2. Melakukan penambah baikan.
3. Memberi semangat untuk terus berkarya.

Jadi apa lagi? Berilah sepatah dua kritikan untuk saya terus menulis. (^^,)v

::aku_dia's current status::

04.05.2016

Mencari momentum untuk menulis.

Anda masih boleh membeli Bidadari daripada saya. :)
Boleh pm saya di facebook Hannah Dhaniyah.
Atau hantarkan e-mail ke aku_dia1911[at]yahoo[dot]com ^_^

04 April 2012

SAU UPDATE! Full cover. :)

Assalamualaikum.. Mari mencuci mata dengan cover  penuh SAU.

 TQ KS... ♥


edited versi saya. :D


ok, saya sangat suka cover ni. ~.~


Terima kasih! :D

16 comments:

aqilah said...

secara jujur, cover untuk SAU ni simple...........tapi jgn risau,........intipatinya yg padat, confirm peminat akan beli SAU ni...........akak one of the buyers tu tau!!!!!!!!!!!!!!
Tahniahhhhhhhhhhhhhhhhhhh

aku_dia said...

mungkin sebab saya sukakan sesuatu yang simple? maka saya sangat suka dengan cover ni. hehehe. :)
thanks akak.

umi kalsom said...

insyaAllah, will get this! :)
tahniah writer.

bila turun KS nak sign?

cahaya iemanku said...

boleh order direct dgn writer ke ni?

xxx ooo said...

design dy simple tapi attractive.. cantik.. semoga bestseller hendaknya..

Anonymous said...

akak! cantikk sangat! ^^
saya suka macam ni!
nampak simpel tapi penuh makna!
ada al-Quran, buku, papan hitam!
wahh! memang masuk sangat!
tahniah akak!
nak order online nanti, harap-harap bolehlah ye dapat sign akak sekali :)
Tahniah sekali lagi, akak! <3

kleo said...

akak! cantikk sangat! ^^
saya suka macam ni!
nampak simpel tapi penuh makna!
ada al-Quran, buku, papan hitam!
wahh! memang masuk sangat!
tahniah akak!
nak order online nanti, harap-harap bolehlah ye dapat sign akak sekali :)
Tahniah sekali lagi, akak! <3

Anonymous said...

Saya lg suka cover budak2 tu cute n sweet :) yg ni pun ok juga... Yg penting isi. Nampak mcm tebal. Brp ms ye?
Hope to see u pbakl nanti. Gd luck

Atie Umar said...

Mmg cOver SAU ni simple.. tapi chantekk!! mmg suka dgn cOver dia... sesuai ja untuk watak utama dia tu.. student and ustaz... luv it!! tahniahh!! ^_^

Wild Cherry said...

cover dia memang cntik... suke sangat... tahniah writer...

Anonymous said...

wahh~~ cover sgt2 cantik!! x sabarnya nak baca~~~ cepat2.. tahniah akak!

Hamba Allah said...

salam , wah . cantiknyew , grr nanak ! sygs skali tabole order online tidak dpt sign . hurm ;(

Anonymous said...

suka..suka yg amat sgt citer ni.. tambah pulak dgn cover yg simple.. i like cover yg tak ada gambar org!!!sbb byk gambar aurat tak dijaga.. hmmmm nak beli novel ni yg ada t.tgn writer caner ya?

nana_picanto83 said...

tak sabaq nak beli..
bila launching??

Anonymous said...

assalamualaikum.w.h..
jez nk crta...
jmaat mggu lps kt hasani crrefour tggal 2 buah je bku(kwn crta)...mggu 2 kn skolah kmi priksa so x leh bli lgi...mgggu ni pon priksa...esok last...fuhhhh lgaaaa gla...
kt skolah kwan krja mngusik ja sy....sbb sy mnat sngt2 sau ni...
sy y nk bli dlu last2 dy...
kaki ni dh xthan nk g hasani...
bt pngetahuan akak,sau mmg gempak kt klas kmi...
tiap hr daa ja y crta...da y nk suami cam hafiz la so on...
mka tmatlah sdah crta sy...
da bkat x utk gnti akak?
hahahaha grau ja,jgn ambik hti ye....
sekian..wassalam

Nur Afiqah said...

Salam...serius novel nie bez sgt...baru smlm baca kat penulisan2u..hem agak terlambat skit... =) pape pun nanti sy nak cari buku nie coz nak tau ending dia..=) bestt sgt!! tahniah!!